052-4040940

ביטול אישום בעבירות תקיפת עובדי ציבור

שני פקחים תועדו מתאמים גרסאות לפני מתן עדות – האישום בוטל
כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור במספר מקרים בוטל לאחר שסנגור הנאשם, עו"ד אייל אבולפיה, תיעד את הפקחים של עיריית תל אביב-יפו משוחחים ביניהם, בניגוד להנחיה שניתנה להם מחשש לתיאום גרסאות. אחד הפקחים טען: "הוא חבר שלי, לא ראיתי אותו הרבה זמן. דיברנו ללא קשר לאירוע".

כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור בוטל בשבוע שעבר, לאחר ששני פקחים של עיריית תל אביב-יפו המעורבים בתיק תועדו משוחחים ביניהם בבית המשפט, חרף הנחיית התובעת שלא לדבר ביניהם עד לאחר מתן העדויות בתיק. עו"ד אייל אבולפיה, סנגורו של הנאשם, תיעד את שני הפקחים משוחחים רגע לפני עדותם, ובעקבות זאת החליטה התובעת המשטרתית עו"ד לילך קוטנר לחזור בה מכתב האישום, בהמלצת בית המשפט.

אחד משני הפקחים הכחיש בתחילה את דבר השיחה עם הפקח השני, למרות שהציג עו"ד אבולפיה את הסרטון. אלא לאחר שאלותיו של הסנגור, שינה הפקח את גרסתו והודה כי שוחח עם העד הנוסף. עם זאת, טען: "העד השני הוא חבר שלי, לא ראיתי אותו הרבה זמן. דיברנו בינינו ללא קשר לאירוע, שאלתי אותו מה שלומו, שאלנו אחד את השני לשלומו".

אבולפיה הבהיר לפקח כי הוא עובד ציבור המעיד תחת אזהרה, ועל פי ההקלטה השניים לא שוחחו על ענייני דיומא. "שאלנו אחד את השני מה שלומו, ובלי קשר דיברנו על למה אנחנו נמצאים פה בבית המשפט", ענה הפקח. לכך השיב הסנגור: "זאת אומרת שאתה מאשר שדיברתם על התיק". הפקח ניסה להסביר: "לא.

דיברנו על התיק כפי שהעו"ד טוען, אלא דיברנו על סיבת הגעתנו לכאן". במהלך החקירה הנגדית, עלתה גם הטענה כי טרם פתיחתו של הדיון, השניים הגיעו וחיפשו יחד את המעלית לאולם הדיונים. "בכל הזמן הזה לא היה לך זמן לשאול אותו מה שלומו?", תהה הסנגור. לכך השיב הפקח: "כן".

לכתבה המלאה באתר וואלה!

https://news.walla.co.il/item/2928460

תפ (ת"א) 45978-10-18‏ ‏ מדינת ישראל נ' גלעד ויקרוביצקי

עוד בנושא

הארכת מעצר

הארכת מעצר

הארכת מעצר ימים כאשר אדם נחשד בפלילים, לעיתים הוא נעצר וכעבור זמן מה, המשטרה מבקשת את הארכת מעצרו בבית משפט. ישנם מספר סוגים של הארכות

קרא עוד »
הסדר מותנה

הסדר מותנה

הסדר מותנה השלכות כאשר אדם נחשד בפלילים ועוד לפני הגשת כתב אישום, ניתן במקרים מסויימים להגיע להסדר מותנה. בנסיבות הרלוונטיות התביעה תימנע מהגשת כתב אישום,

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support